Eko Bus

Jak zbudowaliśmy markę w czasie kryzysu?

#Branding #Social Media #Grafika #Content

KLIENT:
Eko Bus

W czasie pandemii wiele osób w Polsce musiało z dnia na dzień przebranżowić się. Jedną z dotkniętych obostrzeniami branżą, była m.in. branża weselna. Brak możliwości organizacji imprez spowodował, że nasz klient - będący na codzień DJ'em weselnym i saksofonistą pozostał bez pracy. Postanowił stworzyć nowy biznes, odpowiadając na bieżące potrzeby wielu mieszkańców - konieczność pozostania w domach, dokonywanie zakupów bez wychodzenia z domu (by ograniczyć kontakt z wirusem).

Marka Eko Bus dodatkowo wspierała lokalnych producentów żywności i rolników, którzy również mieli z powodu pandemii ograniczone możliwości sprzedaży swoich produktów.

100+

Nowych klientów w ciągu miesiąca

4x

Wzrost zysków

Co chcieliśmy osiągnąć?

CELE:

  • Rozszerzenie zasięgu Eko Bus Wrocław.
  • Zbudowanie bazy klientów i stałe pozyskiwanie nowych
  • Pozyskanie minimum 80 klientów w miesiącu (20 tygodniowo).
  • Promocja marki i zwiększenie rozpoznawalności.
  • Stworzenie bazy mailingowej/ sms
  • Zebranie środków na auto/chłodnię na zrzutka.pl
  • Dodatkowy cel: promocja marki Funnyman – DJ na imprezy
Jak to zrobiliśmy?

Realizacja:

Chcąc zwiększyć zasięgi, liczbę klientów i zyski firmy Eko Bus, przygotowaliśmy i wdrożyliśmy koncepcję spójnych działań marketingowych. Dotyczyły one m.in. kreacji nowego logo i brandingu, zdjęć produktowych i wizerunkowych, filmów promocyjnych, odpowiedniej komunikacji w mediach społecznościowych.

Poznaj naszą ofertę

Efekty:

  • Zwiększenie rozpoznawalności marki: wywiady w TV, lokalna prasa
  • Pozyskanie ponad 100 nowych klientów w pierwszym miesiącu
  • Zwiększenie 4-krotnie zysków działalności
  • Podwojenie ilości fanów i obserwatorów w mediach społecznościowych