Eko Bus
Jak zbudowaliśmy markę w czasie kryzysu?
KLIENT:
Eko Bus
W czasie pandemii wiele osób w Polsce musiało z dnia na dzień przebranżowić się. Jedną z dotkniętych obostrzeniami branżą, była m.in. branża weselna. Brak możliwości organizacji imprez spowodował, że nasz klient - będący na codzień DJ'em weselnym i saksofonistą pozostał bez pracy. Postanowił stworzyć nowy biznes, odpowiadając na bieżące potrzeby wielu mieszkańców - konieczność pozostania w domach, dokonywanie zakupów bez wychodzenia z domu (by ograniczyć kontakt z wirusem).
Marka Eko Bus dodatkowo wspierała lokalnych producentów żywności i rolników, którzy również mieli z powodu pandemii ograniczone możliwości sprzedaży swoich produktów.
100+
Nowych klientów w ciągu miesiąca
4x
Wzrost zysków
Co chcieliśmy osiągnąć?
CELE:
- Rozszerzenie zasięgu Eko Bus Wrocław.
- Zbudowanie bazy klientów i stałe pozyskiwanie nowych
- Pozyskanie minimum 80 klientów w miesiącu (20 tygodniowo).
- Promocja marki i zwiększenie rozpoznawalności.
- Stworzenie bazy mailingowej/ sms
- Zebranie środków na auto/chłodnię na zrzutka.pl
- Dodatkowy cel: promocja marki Funnyman – DJ na imprezy
Jak to zrobiliśmy?
Realizacja:
Chcąc zwiększyć zasięgi, liczbę klientów i zyski firmy Eko Bus, przygotowaliśmy i wdrożyliśmy koncepcję spójnych działań marketingowych. Dotyczyły one m.in. kreacji nowego logo i brandingu, zdjęć produktowych i wizerunkowych, filmów promocyjnych, odpowiedniej komunikacji w mediach społecznościowych.
Poznaj naszą ofertęEfekty:
- Zwiększenie rozpoznawalności marki: wywiady w TV, lokalna prasa
- Pozyskanie ponad 100 nowych klientów w pierwszym miesiącu
- Zwiększenie 4-krotnie zysków działalności
- Podwojenie ilości fanów i obserwatorów w mediach społecznościowych